Złoty BIT 2006

27–28 lipca 2006 r. odbyła się IX edycja konferencji poświęconej tematyce obiegu dokumentów i informacji w polskich instytucjach i przedsiębiorstwach – EOIF GigaCon, zorganizowana przez firmę Software Konferencje.

Swoje produkty lub rozwiązania zaprezentowały na niej firmy: Ahold, Altar, Alstor, Arcus, Auto ID, DGA, DocLogix, eFaktura, ELO Digital Office, MacroSoft, Maj Consulting, MIS, PrimeSoft, Read-Soft, Rodan Systems, Softex Data, TOPCALL, CK ZETO.

Podczas konferencji odbyła się dziewiąta edycja konkursu Złoty BIT 2006, którego celem jest wyłonienie i uhonorowanie firm, które oferują najbardziej dojrzałe technologicznie rozwiązania i usługi. Nagrody są przyznawane przez kapitułę złożoną z redaktorów pism branżowych.

Kategoria:

  • Najlepszy System Obiegu Informacji

I miejsce – MIS za produkt mis–Partner21/ISO w Coca-Cola HBC Polska

II miejsce – MacroSoft za System Automatyzacji i Optymalizacji Elektronicznego Przepływu Faksów w Banku BPH SA

III miejsce – Comarch za System Zarządzania i Przetwarzania Dokumentów Księgowych – DMS/WF w Ahold Back Office Services

  • Najlepszy produkt – software

I miejsce – UAB DocLogix za DocLogix

II miejsce – Auto ID za ABBYY FineReader 8.0

III miejsce – Enovatio za Enovatio Corporate Portal

  • Najlepszy produkt – hardware

I miejsce – Dicom za skaner Fujitsu FI – 5900 C

II miejsce – Euroimpex za Nashuatec DSc 460

III miejsce – ATA-INT za Gestetner MPC1500 SP

DocLogix to system zarządzania informacjami i procesami biznesowymi, napisany w Microsoft.NET. Działa skutecznie w trybie zdalnego dostępu przez sieć. Można go łatwo zmodyfikować, zgodnie ze specyficznymi oczekiwaniami klienta. Niektóre rozwiązania zostały dostosowane do poszczególnych branż, takich jak finanse, sektor publiczny, usługi, przemysł, energetyka, gazownictwo oraz wodociągi i kanalizacja. Te branże reprezentuje większość z 260 użytkowników DocLogix z krajów nadbałtyckich i Danii.

Wdrożenie rozwiązania mis-Partner21/ISO w Coca-Cola HBC Polska (główna nagroda w kategorii Najlepszy System Obiegu Informacji) jest wyjątkowe ze względu na skalę (korzysta z niego 1800 osób), a także różnorodność systemów zarządzania jakością stosowanych przez klienta. Aplikacja znacząco przyspiesza pracę – poprzez szybki dostęp do aktualnych wersji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi procedurami.