VII Forum Menedżerów

26 lutego 2008 roku w Katowicach odbyło się VII Forum Menedżerów poświęcone tematyce wyboru systemów informatycznych wspomagających zarządzanie firmą, w szczególności w obszarze zasobów ludzkich.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele ponad 20 firm, w tym członkowie zarządu, dyrektorzy IT, menedżerowie HR oraz inne osoby pracujące z systemami ERP/HR. Podczas konferencji omówiono kryteria, jakimi należy się kierować przy wyborze systemów ERP/HR oraz najnowsze trendy w rozwiązaniach IT. Zaprezentowane zostały także rozwiązania klasy BI, jako narzędzie wspomagające efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem.

– Sukces wdrożenia systemu klasy ERP wymaga dużego zaangażowania obydwu stron biorących udział w projekcie: zarówno klienta, jak i dostawcy oprogramowania. Bardzo ważne jest prowadzenie projektu w sposób przemyślany oraz właściwe zdefiniowanie kryteriów, jakimi należy się kierować przy wyborze systemu i usługodawcy, który będzie partnerem biznesowym na długie lata – mówi Marek Dutkowski, wiceprezes Asseco Business Solutions.

Gościem specjalnym spotkania był Grzegorz Turniak, prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce, wieloletni wykładowca i konsultant specjalizujący się w zarządzaniu karierą, czasem i talentem, autor m.in. „10 Paradoksalnych Przykazań Lidera i Profesjonalisty” – zestawu ponadczasowych porad, jak skutecznie i efektywnie dążyć do celu, nie poddając się przeciwnościom losu.

Organizatorem forum drugi raz z rzędu jest firma Asseco Business Solutions SA. We wcześniejszych latach konferencje organizowane były przez spółkę Safo, obecnie Pion Biznesowy Safo w strukturze Asseco BS. Patroni medialni: MSI Polska, Nowoczesna Firma, Personel i Zarządzanie, portal ERP-View.pl.

www.assecobs.pl