Nowy dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI Polska

19 stycznia 2009 r. stanowisko dyrektora Centrum Wsparcia Aplikacji w firmie GAVDI Polska objął Ireneusz Hołowacz, jeden z bardziej doświadczonych w Polsce konsultantów w obszarze SAP HCM.

W ciągu 9 lat pracy Ireneusz Hołowacz przeszedł wszystkie stopnie wtajemniczenia w obszarze SAP HR. Pracował jako programista, trener, konsultant wdrożeniowy, lider zespołu i kierownik projektu.

Zawodowo od 1999 r. był związany z SAP Polska, od 2005 r. pełnił w tej firmie rolę lidera konsultantów HR. Na koncie ma wiele prestiżowych projektów dla największych firm w Polsce, m.in.: Bank Zachodni WBK, Bank BPH, Telewizja Polska czy KGHM. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Ireneusz Hołowacz dołączył do naszego zespołu i liczymy na jego znane umiejętności łączenia niezwykle rozległej wiedzy merytorycznej z praktyką biznesową i umiejętnością obserwowania rynku – mówi Teresa Olszewska, prezes GAVDI Polska.

Takich umiejętności wymaga prowadzenie Centrum Wsparcia Aplikacji, które zajmuje się zarówno utrzymaniem i serwisowaniem aplikacji klientów GAVDI Polska, jak i rozwojem oprogramowania oraz tworzeniem nowych funkcji. – Obejmując to stanowisko, mam nadzieję, że dzięki połączeniu swojego doświadczenia i znajomości biznesowych potrzeb klientów z wiedzą konsultantów GAVDI uda się nam zagwarantować najwyższy poziom profesjonalnego wsparcia aplikacji – zapowiada Ireneusz Hołowacz.