Drukowanie pod stałym nadzorem

W dobie powszechnego pędu – więcej, szybciej, lepiej – wzrosło zainteresowanie kompleksowymi rozwiązaniami w zakresie druku. I nie chodzi tylko o urządzenia. Ważne, że ich dostawca oferuje profesjonalne doradztwo oraz serwis, obejmujący stałe monitorowanie stanu urządzeń, dając poczucie bezpieczeństwa i gwarantując ciągłość pracy

Drukarnia SORUS z siedzibą w Daszewicach k. Poznania od ponad 15 lat realizuje zamówienia wyższych uczelni, instytutów i towarzystw naukowych, instytucji edukacyjnych i firm szkoleniowych oraz agencji reklamowych. Od lutego 2007 r. do produkcji kolorowych publikacji w małym i średnim nakładzie wykorzystuje wielofunkcyjne urządzenie Konica Minolta bizhub C352. Dzięki rozbudowie parku maszynowego firma mogła wzbogacić ofertę usług druku cyfrowego o niskonakładową produkcję kolorowych ulotek i katalogów. Wprowadzając nowe usługi, zamierza rozszerzyć grupę klientów.

Bizhub C352 to urządzenie sieciowe umożliwiające drukowanie i kopiowanie 35 stron na minutę, skanowanie 65 stron na minutę oraz wysyłanie i odbieranie faksów. Maszyna obsługuje szeroką gamę mediów o gramaturze do 256 g/m², wyposażona jest w opcję druku banerów do 1200 mm.

Bizhub C352 gwarantuje wysokie standardy bezpieczeństwa danych i wiele możliwości zarządzania dokumentami. Kompleksowe zarządzanie kolorem zapewnia kontroler Fiery IC-406. Optymalną jakość wydruków uzyskano dzięki zastosowaniu opatentowanego przez Konica Minolta tonera Simitri. Urządzenie posiada twardy dysk o pojemności 40 GB.

– Konica Minolta bizhub C352 umożliwiła nam wzbogacenie portfolio usług dla branży reklamowej i zapewnienie krótkiego czasu ich realizacji – mówi Piotr Szmajda, prezes drukarni SORUS. – O wyborze tej maszyny zadecydowała korzystna cena, duża wydajność i wysoka jakość druku. Ogromne znaczenie miało również wsparcie doradcy handlowego firmy Konica Minolta, Pawła Sakowicza, oraz jej działu serwisowego.Piotr Szmajda, prezes drukarni SORUS

W ramach współpracy Konica Minolta na bieżąco monitoruje stan techniczny urządzenia. Jest to możliwe dzięki systemowi zdalnej diagnostyki serwisowej CS Remote Care, w ubiegłym roku udostępnionemu polskim użytkownikom. CS Remote Care wykorzystuje technologię GSM, za pośrednictwem której Centrum Obsługi Klienta Konica Minolta otrzymuje na bieżąco raporty zawierające dane na temat zużycia poszczególnych części i materiałów eksploatacyjnych czy zbliżającego się terminu przeglądu maszyny. Centrum jest zobowiązane podjąć odpowiednie działania w ciągu 10 minut od otrzymania zawiadomienia o usterce.

Wdrożenie Konica Minolta w firmie SORUS to wynik rosnącego zainteresowania kompleksowymi rozwiązaniami w zakresie druku. Nie mniej ważne niż samo urządzenie stają się profesjonalne doradztwo oraz niezawodny serwis. – Duży wpływ na podjęcie decyzji o zakupie sprzętu miała możliwość zdalnej diagnostyki – przyznaje Piotr Szmajda. – Stały monitoring daje nam poczucie bezpieczeństwa i gwarantuje ciągłość pracy. Jeśli porównuje się serwis urządzeń offsetowych i cyfrowych, widać duży postęp, który przekłada się na redukcję kosztów.

Drukarnia SORUS dotychczas korzystała wyłącznie z technologii offsetowej. Razem z urządzeniem bizhub C352 kupiła od firmy Konica Minolta monochromatyczny system druku cyfrowego do produkcji wysokonakładowej – bizhub PRO 920.