11 marca 2008 r. odbyła się w Warszawie IV konferencja „CRM – Twój kapitał to klient” zorganizowana przez ABG Centrum Promocji Biznesu. Podobnie jak poprzednie z cyklu „Firma sieciowa XXI wieku”, również i ta konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem uczestników.
Celem konferencji było zaprezentowanie najnowszych pomysłów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. Uczestniczyły w niej firmy, które przygotowują się do wdrożenia systemów CRM lub zmiany swojego dostawcy.
Podczas konferencji Sergiusz Sawin, dyrektor zarządzający firmy Innovatika przedstawił temat: „Outcome Driven Innovation jako klucz do zrozumienia klienta”. Z kolei Mirosław Wąsowicz, prezes firmy Legenhit przybliżył uczestnikom sposoby na zmianę odwiedzających stronę WWW klientów. Interesujące spojrzenie na temat migracji procesów CRM przedstawił Piotr Krzeszowiak, dyrektor zarządzający firmy Client Vela. Analizy przypadku „Prosty CRM na przykładzie firmy Wind Telecom” dokonali Igor Bokun, prezes zarządu firmy Codido oraz Dariusz Kielecki, dyrektor handlowy Wind Telecom. Natomiast o wpływie globalnego podejścia do CRM na lokalne biura i regiony opowiedział Stanisław Targowski, Senior Manager z firmy Ernst & Young.
Przypadki wdrożeń przedstawione zostały w dwóch tematycznych sesjach: rozwiązania CRM dla sektora usług oraz dla sektora finansów. W sesji usługi wystąpiły firmy ScandiSoft, bs4 Internet oraz more7, zaś w sektorze finansów dużym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje firm Qumak-Sekom i Prometriq Akademia Zarządzania oraz prelekcja Macieja Stanuscha.
Patronat honorowy nad konferencją sprawowała Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, a sponsorami były firmy: Qumak-Sekom, Sage Symfonia, Legenhit, Client Vela.