Verint: High-Efficiency Performance Management

Firma Verint Systems Inc. udostępniła rozwiązanie High-Efficiency Performance Management – najnowszy produkt z serii Business Impact Solutions, do którego również należą wprowadzone w tym roku moduły Regulatory Compliance, Call Avoidance, Cost-to-Serve, Service Recovery i Personalized Guidance.

W przedsiębiorstwie wydajność jednego działu może kaskadowo wpływać na pozostałe. Jeśli więc działania nie są traktowane całościowo, ucierpieć może cała firma, co z kolei bezpośrednio wpływa na jej zyski. Rozwiązanie Verint High-Efficiency Performance Management ma pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu wydajności działań w contact center, back-office i poszczególnych oddziałach. Nowa oferta firmy Verint udostępnia wiele narzędzi, takich jak karty scorecard, coaching, komponenty analiz procesów realizowanych na komputerach stacjonarnych i zarządzanie personelem. To oprogramowanie i usługi niezbędne do wzmocnienia korelacji między wydajnością a zyskami.

Verint High-Efficiency Performance Management potrafi wychwytywać i gromadzić dane z różnych systemów, a jednocześnie udostępnia zintegrowaną, zgodną ze standardami platformę, która zapewnia skuteczne monitorowanie, kontrolowanie i podwyższanie wydajności poszczególnych pracowników, większych zespołów i całej firmy.

– Przedsiębiorstwa coraz chętniej inwestują w technologie do obsługi contact center. Odpowiedzią na ich potrzeby jest szersza oferta narzędzi do zarządzania wydajnością contact center oraz udoskonalone rozwiązania i platformy świadczenia usług – powiedziała Donna Fluss, dyrektor firmy DMG Consulting LLC. – Inwestycje koncentrują się na zwiększeniu użyteczności rozwiązań do zarządzania wydajnością contact center, aby usprawnić korzystanie ze skonsolidowanych wyników wygenerowanych przez inne moduły do optymalizacji zasobów ludzkich i wskazywać właściwe działania, które pozwolą wprowadzić pozytywne zmiany w pracy agentów, contact center i innych grup operacyjnych.

Dzięki najnowszemu rozwiązaniu Verint z serii Business Impact Solutions firmy mogą:

  • dowiedzieć się, czym zajmują się ich pracownicy, za pomocą nowych wskaźników wydajnościowych, takich jak efektywność produkcji czy zgodność z czasem przewidzianym na stworzenie produktu,
  • sprawdzić, jaka jest wydajność pracowników, z czym radzą sobie doskonale, a w których obszarach powinni popracować nad swoimi umiejętnościami,
  • organizować sesje coachingu, aby pomóc pracownikom w rozwijaniu umiejętności i kwalifikacji,
  • rejestrować pojawienie się i status jednostek roboczych oraz powiązane z nimi informacje o wykonywanych czynnościach, monitorować postępy w zakresie najważniejszych wskaźników operacyjnych,
  • powiązać działania pojedynczych osób i zespołów z celami firmy za pomocą analiz generowanych w rozwiązaniu i dostosować szkolenia i procesy do potrzeb firmy w ramach cyklu ciągłego udoskonalania.

Dzięki zwiększeniu wydajności i efektywności rozwiązanie Verint High-Efficiency Performance Management może pomóc w podniesieniu poziomu sprzedaży, obniżeniu wydatków operacyjnych i kosztów IT oraz uwolnieniu ukrytych możliwości – zarówno w contact center, jak i back office. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy firma dysponuje całościowym przeglądem wszystkich wykonywanych operacji. Aby uwzględnić wszystkie punkty w całym przedsiębiorstwie i powiązać ze sobą wydajność i zyski, niezbędne jest kompletne rozwiązanie, takie jak oprogramowanie firmy Verint.

– Wprowadzenie do naszej oferty Business Impact Solutions modułu High-Efficiency Performance Management i towarzyszących mu dodatkowych usług konsultingowych sprawia, że klienci mogą połączyć ze sobą technologię i wydajność – powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw (Enterprise Intelligence Solutions) firmy Verint. –Oprogramowanie przyczynia się też do utrwalenia najlepszych procedur w dziedzinie zarządzania wydajnością w całej firmie.

Dzięki usługom Verint przedsiębiorstwa mogą podejmować działania prewencyjne, poprzez automatyczne identyfikowanie i określanie ilościowo aspektów operacyjnych, a zarazem wyznaczać priorytety kluczowych działań, aby zmaksymalizować produktywność firmy.