Comarch: usługi outsourcingu dla Krakodlew

Krakowska odlewnia żeliwa Krakodlew, producent ciężkiego osprzętu hutniczego, podpisała z Comarch umowę na świadczenie usług outsourcingowych. Produkty Krakodlewu znajdują odbiorców na rynkach krajowych i zagranicznych (Austria, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Norwegia, Szwecja). Odlewnia zaopatruje w osprzęt hutniczy ok. 50 stalowni.

W ramach umowy Comarch świadczy usługi outsourcingu IT, zarządza infrastrukturą end-usera oraz udziela zdalnego wsparcia w zakresie infrastruktury klienta. Dzięki usłudze Service Desk Krakodlew ma zapewnioną odpowiednią efektywność pracy oraz zminimalizowane koszty w razie wystąpienia awarii. Wszelkie awarie czy problemy zgłaszane przez klienta są rozwiązywane przez inżynierów działu Integracja & Outsourcing IT niejednokrotnie już podczas pierwszego kontaktu.

– Zależy nam przede wszystkim na satysfakcji i realnym wsparciu klienta, dlatego cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Krakodlew. Service Desk to idealne rozwiązanie wspierające biznes przedsiębiorstwa w zakresie technologii IT. Zapewniamy pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego – mówi Barbara Dębska, kierownik Comarch Service Desk.

Ponadto do obowiązków inżynierów należy zarządzanie licencjami, outsourcing sieci LAN oraz miesięczne raportowanie wykonania określonych zadań. Klient otrzymuje również zestawienie wszelkich zdarzeń i nieprawidłowości występujących w danym miesiącu. Comarch zapewnia także serwis sprzętu, co gwarantuje klientowi efektywne funkcjonowanie biznesu oraz dostęp do najnowszych technologii.