Oracle: Transportation Management 6.2 i Global Trade Management 6.2

Oracle udostępnia nowe wersje systemów Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management, które pomogą firmom świadczącym usługi dostawcze i logistyczne uprościć procesy zapewniające zgodność z przepisami dotyczącymi transportu i handlu międzynarodowego, obniżyć koszty i ograniczyć ryzyko.

Dzięki udostępnieniu na jednej, ujednoliconej platformie kompleksowych funkcji zarządzania transportem i handlem międzynarodowym nowe wersje pomagają obniżyć koszty transportu, zwiększyć wydajność operacyjną, poprawić obsługę klienta, skrócić czas realizacji łańcucha dostaw oraz zmniejszyć ryzyko niezgodności z przepisami dotyczącymi łańcucha dostaw i handlu poprzez dalszą standaryzację i automatyzację procesów.

– Aby dostosować procesy biznesowe do potrzeb, zoptymalizować realizację dostaw oraz rozszerzyć zakres działalności na cały świat firmy świadczące usługi dostawcze i logistyczne muszą być w stanie efektywnie zarządzać transportem międzynarodowym oraz procesami zapewniania zgodności z przepisami handlowymi ― powiedział Derek Gittoes, wiceprezes ds. strategii rozwoju produktów logistycznych w firmie Oracle.

Nowe możliwości zapewniane przez Oracle Transportation Management 6.2

  • Rozszerzenia do funkcji zarządzania flotą zapewniające optymalizację wysyłek i zasobów, automatyzację przepływów pracy dyspozytorskiej, wizualizację geograficzną oraz komunikację mobilną.
  • Rozszerzenia do funkcji szukania przewoźników zapewniające zaspokajanie potrzeb w zakresie zakupu i optymalizacji usług transportu drobnicowego.
  • Rozszerzenia funkcji planowania transportu zapewniające optymalizację konsolidacji zamówień i trójwymiarowe konfigurowanie załadunku sprzętu.
  • Rozszerzenia do funkcji analizy danych biznesowych na temat transportu, z wbudowaną obsługą modułu Oracle Data Integrator, ułatwiające klientom rozbudowę i konfigurowanie analitycznego modelu danych.
  • Rozszerzenia do funkcji zarządzania transportem małych paczek służące do wyceny na poziomie kartonów, śledzenia paczek oraz do regulowania płatności za fracht i do kontroli frachtu.
  • Rozszerzenia do funkcji zarządzania transportem kolejowym służące do wyceny i realizacji wysyłek oraz do śledzenia sprzętu kolejowego.

Nowe możliwości zapewniane przez Oracle Global Trade Management 6.2

  • Integracja z pakietem Oracle E-Business Suite 12.1 w zakresie kontroli zgodności zamówień i dostaw z przepisami handlowymi – zapewnianie zgodności w ramach zintegrowanego procesu “od zamówienia do zapłaty” (obsługa sprzedaży międzynarodowej).
  • Rozszerzenia ułatwiające obsługę upraszczają realizację zamówień wstrzymanych do czasu stwierdzenia zgodności z wymaganiami handlowymi, zwiększając efektywność procesu i usprawniając obsługę klienta.
  • Klasyfikacja artykułów oparta na podsumowaniu klasyfikacji ich komponentów (np. klasyfikacja artykułów konfigurowanych na zamówienie).