Oracle Agile Customer Needs Management

Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Agile Customer Needs Management wchodzące w skład pakietu Oracle Product Value Chain, które automatyzuje proces front-end innovation w łańcuchu wartości produktów.

W skład pakietu wchodzą ponadto moduły Oracle Agile Product Lifecycle Management (zarządzanie cyklem życia produktu), Oracle Product Hub, Oracle AutoVue Enterprise Visualization i Oracle Product Data Quality. Pakiet zapewnia kompleksowe rozwiązanie do zarządzania informacjami o produktach, zintegrowanymi procesami ich cyklu życia, bezpieczną współpracą, jakością danych oraz wiedzą w ramach łańcucha wartości produktów obejmującego projektowanie, dostawy i popyt.

Agile Customer Needs Management ułatwia rejestrowanie i hierarchizację pomysłów związanych z produktami, opinii klientów i wymagań, jakie względem produktów mają kierownicy ds. rozwoju produktu, inżynierowie, handlowcy i członkowie dyrekcji, a także klienci, partnerzy ds. projektowania i dostawcy.

Oprogramowanie oferuje wiele funkcji Enterprise 2.0, takich jak oznaczanie, przeglądanie i dodawanie komentarzy, a także łatwy w obsłudze interfejs użytkownika oparty na Web 2.0, umożliwiając stworzenie platformy ułatwiającej współpracę i zapewniającej otwartość na innowacje.

Moduł Agile Customer Needs Management obsługuje proces wdrażania innowacji w produktach dostosowany do potrzeb wielu branż, w tym sektora nowoczesnych technologii, nauk przyrodniczych i towarów konsumpcyjnych oraz handlu detalicznego i produkcji przemysłowej. Rozwiązanie zawiera również funkcje do zarządzania specyfikacjami i ofertami dla produktów nietypowych, przeznaczone dla firm z branży zaawansowanych technologii i produkcji przemysłowej wykonujących produkty na zamówienie.

Agile Customer Needs Management jest zintegrowany z procesem PLM oraz z łańcuchem wartości produktów, aby umożliwić śledzenie produktów oraz obsługę zintegrowanego procesu „od pomysłu do projektu”, a w konsekwencji rozwój produktów w pętli zamkniętej. (ej)