Mateusz Micek objął w 3Com funkcję Service Sales Managera na Europę Wschodnią. Jego zadaniem będzie stworzenie strategii sprzedaży usług w regionie Europy Wschodniej. Usługi obejmują wdrożenie, instalację, audyt sieci , szkolenie, certyfikację.
– Oprócz budowy nowoczesnych kanałów sprzedaży, naszym głównym priorytetem jest propagowanie u partnerów i dystrybutorów jak najlepszej obsługi klienta – powiedział Robert Kogut, dyrektor zarządzający regionu Europy Wschodniej 3Com Poland.
– Stworzenie mechanizmów sprzedaży usług dla 15 krajów Europy Środkowo-Wschodniej jest dla mnie dużym wyzwaniem – powiedział Mateusz Micek, który od dwóch miesięcy pracuje nad wdrożeniem nowej strategii. – 3Com chce być postrzegany na rynku jako solidny partner technologiczny, dostarczający zawsze usługi najwyższej klasy. Bardzo ważną sprawą jest dla nas szybkie i sprawne wsparcie naszego sprzętu, profesjonalne organizowanie szkoleń i certyfikacji oraz sprawna instalacja naszych produktów.
Mateusz Micek karierę zawodową zaczynał w firmie CTM, następnie pracował w Londyńskim Dockland`s Businees Center jako Account Executive, a później w jednej z największych firm consultingowych we Francji SII.