Nowa wersja Comarch Loyalty Management

Systemy do zarządzania programami lojalnościowymi ewoluowały z prostych narzędzi do zbierania punktów i ich wymiany na określone nagrody w kierunku bardziej wyszukanych platform, wspierających kluczowe procesy biznesowe związane z zarządzaniem bazą klientów.

Nowa wersja Comarch Loyalty Management umożliwia rozwijanie unikatowych, skutecznych programów lojalnościowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewnia także interaktywną, spersonalizowaną komunikację z klientami przez różnorodne kanały.

CLM wspiera bezpośrednio takie formy interakcji, jak e-mail, SMS, POS, marketing bezpośredni, call center, komunikację przez dedykowaną stronę internetową czy aplikacje mobilne. Dzięki mechanizmowi zaawansowanej edycji reguł biznesowych czy dowolnego definiowania profilów użytkowników za pomocą przyjaznego interfejsu nawet najbardziej rozbudowane programy lojalnościowe mogą łatwo obsługiwane i rozwijane przez pracowników działów marketingu i kierowników projektów.