Nagrody PremiumBrand

    Nagrody PremiumBrand przyznawane są po badaniu konsumenckim przeprowadzanym przez ośrodek badawczy TNS OBOP oraz firmę KPMG na zlecenie miesięcznika Forbes.

    W kategorii Biznes Marką Najwyższej Reputacji PremiumBrand 2008 został wybrany IBM Polska (drugi raz z rzędu), kolejne miejsca zajęły: Shell, Hewlett-Packard, PKN Orlen, Lotos, Grupa Energa, PGE Polska Grupa Energetyczna SA, KGHM Polska Miedź, Reiffeisen Bank Polska SA, PGNiG Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA. – IBM przywiązuje ogromną wagę do wartości biznesowych – mówi Katarzyna Janik, Communications Manager, IBM Polska. – Zaufanie i odpowiedzialność, innowacyjność oraz budowa sukcesu naszych klientów – to podstawowe wartości, jakimi kierujemy się na co dzień. Cieszymy się, że nasze starania znalazły ponownie uznanie w oczach polskich konsumentów.

    W tegorocznej edycji PremiumBrand laureatami zostali również: TVN, E.Wedel, Polsat, PKO Bank Polski SA (finanse), Castorama (handel i usługi), Volkswagen (motoryzacja), Zelmer (dom i biuro), Nokia (telekomunikacja) oraz w kategorii zdrowie i uroda – Nivea.