iReward24: Super Card na stacjach BP

Sieć stacji BP wprowadziła program kart podarunkowych BP Super Card, działający w oparciu o system iGiftCard24 krakowskiej spółki iReward24.

Rozwiązanie zapewnia możliwość dokonywania bezgotówkowych transakcji. Firmy wykorzystują karty podarunkowe BP jako sposób motywowania pracowników, pomysł na praktyczny upominek dla kontrahentów oraz w celu kontroli wydatków swej floty samochodowej. Klienci indywidualni, nabywając karty, mogą podarować je w prezencie swoim bliskim lub kontrolować dzięki nim własne wydatki.

BP postawiło na wygodę posiadaczy kart. W tym celu zostały wdrożone osobne – dla klientów indywidualnych oraz firm – aplikacje internetowe, aby nabywcy kart mogli je samodzielnie rejestrować i zarządzać nimi przez własne konta, w tym monitorować transakcje dokonane z użyciem kart i sprawdzać dostępność środków. Dodatkowo klienci B2B mogą złożyć online zamówienia kart dla pracowników lub klientów i skorzystać z dostępnych opcji rabatowych.

System firmy iReward24 zapewnia pełne wsparcie realizacji programu kart podarunkowych na wszystkich stacjach BP w Polsce. Rozwiązanie umożliwia kompleksowe zarządzanie różnymi rodzajami kart (są to m.in. karty na paliwo, karty do myjni, karty zapewniające korzystanie z kawiarenek Wild Bean Cafe) i obsługuje wszystkie procesy, począwszy od zamówień i rejestracji kart przez ich doładowywanie i dokonywane za ich pośrednictwem bezgotówkowych płatności.

Firma iReward24 dostarczyła także BP system interaktywnych zapowiedzi głosowych – IVR w celu zapewnienia wsparcia dla klientów stacji. Dodatkowo za pośrednictwem partnera logistycznego zapewnia fulfilment i wysyłkę kart do klientów w kanale B2B.

BP rozpoczęła działalność w Polsce we wrześniu 1991 r., otwierając małe biuro handlowe olejów dla samochodów i przemysłu. W roku 1995 została otwarta w Gliwicach pierwsza stacja benzynowa. BP znajduje się wśród 15 największych firm w Polsce (12% udziału w rynku paliw).