Interaction Dialer 3.0 do obsługi kampanii telefonicznych

    Firma Interactive Intelligence, dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, wprowadza nową wersję 3.0 oprogramowania Interaction Dialer. Oprogramowanie poprawia efektywność centrum kontaktowego, pomaga firmom zmniejszyć koszty oraz zmaksymalizować niezawodność i skalowalność.

    Interaction Dialer oferuje zaawansowane funkcje obsługi połączeń wychodzących i zarządzania kampaniami. Automatycznie wybiera numery, nawiązuje połączenie z odbiorcą i dopiero po udanym połączeniu przekazuje rozmowę agentowi. Bada również statystyki kampanii, mierzy liczbę udanych połączeń i nawiązuje z wyprzedzeniem odpowiednią ilość połączeń. Dodatkowo śledzi w czasie rzeczywistym skrypt rozmowy agenta i szacuje przewidywalną długość rozmowy, co pozwala unikać nawiązywania kolejnego połączenia zbyt wcześnie lub z opóźnieniem. Funkcja ta została przez Interactive Intelligence opatentowana jako unikatowe, autorskie rozwiązanie.

    W nowej edycji oprogramowania znalazły się funkcje skills-based dialing (wybieranie połączeń w zależności od umiejętności agenta), a także mechanizm „Nie-Dzwonić” działający w czasie rzeczywistym. Zwiększono także skalowalność i dodano integrację z oprogramowaniem windykacyjnym firmy Ontario Systems.

    http://www.inin.com