Cisco Global Support Center: drugie biuro w Krakowie

Firma Cisco otworzyła drugie biuro w Krakowie, rozbudowując działające od maja 2012 r. Cisco Global Support Center. Centrum świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie działy, jak Cisco Services, dział finansowy, IT, operacyjny i inne.

Cisco Global Support Center w Krakowie należy do sieci centrów wsparcia rozmieszczonych na całym świecie. Obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (EMEAR). Obecnie zatrudnia 300 osób.

– Cisco Global Support Center w Krakowie jest istotną częścią naszej strategii udoskonalania obsługi i wsparcia dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych, partnerów oraz pracowników – mówi Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services, Cisco. – Jednocześnie umożliwia ono lepsze wykorzystanie wspólnej infrastruktury przez różne działy i zespoły. W trakcie pierwszego roku działania krakowskie centrum przerosło nasze oczekiwania, zarówno pod względem kompetencji zatrudnionego personelu, jak i doskonałego poziomu dostarczanych usług oraz satysfakcji klientów.

– Jesteśmy dynamicznym, międzynarodowym zespołem, który łączy ludzi i technologie, osiągając doskonałe rezultaty. Zatrudniamy osoby z odpowiednim nastawieniem, stawiające na sukces i rozwój zarówno indywidualny, jak i zespołowy. (…) Osoby z różnych krajów i kultur razem działają i dzielą się doświadczeniami – wyjaśnia Charlie Johnston, dyrektor Działu Human Resources w regionie EMEAR, Cisco.