Automatyzacja kanałów dystrybucji Grupy Atlas

Firma Asseco Business Solutions SA wdroży w Grupie Atlas platformę wymiany danych Connector Enterprise, której zadaniem będzie usprawnienie zarządzania łańcuchem dostaw i wymiana informacji handlowych między producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Umowa przewiduje zakończenie wdrożenia w pierwszej połowie 2012 r.

System Connector Enterprise to narzędzie do efektywnego zarządzania siecią powiązań dystrybucyjnych. Platforma umożliwia firmom producenckim zdobywanie bieżących szczegółowych informacji na temat stanu zapasów ich produktów u dystrybutorów oraz ilości sprzedanego asortymentu do poszczególnych punktów detalicznych.

Rozwiązanie należy do rodziny mobilnych rozwiązań Asseco Business Solutions. Przez system każdego miesiąca przechodzi blisko milion zamówień do ponad tysiąca dystrybutorów.

– System Connector Enterprise pozwoli Grupie Atlas na pełną automatyzację obiegu zamówień oraz realizację zamówień po odsprzedaży fakturowanej. Umożliwi nam kontrolę przepływu produktów w łańcuchu dostaw na linii producent, dystrybutorzy oraz punkty sprzedaży, a także wpłynie znacząco na uzyskanie wiarygodnego, aktualnego i kompletnego źródła wiedzy dla efektywnego zarządzania sprzedażą – mówi Jacek Stalka, dyrektor ds. sprzedaży krajowej w Grupie Atlas.