Firma IT.integro na zlecenie partnera z Węgier wdrożyła system Microsoft Dynamics NAV w sklepach Oodji.
Sieć sklepów Oodji działa od prawie 15 lat. Specjalizuje się w odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej. Od 2012 r. ma w ofercie również akcesoria i buty dla mężczyzn i kobiet. Sklepy Oodji znaleźć można w Estonii, Mołdawii, Rumunii, Czechach, Słowacji oraz Rosji. W Polsce sklepy Oodji znajdują się w Bydgoszczy, Bytomiu, Wrocławiu, Gliwicach, Kaliszu, Kielcach, Lesznie, Łodzi, Ostrowie Wielkopolskim, Piotrkowie Trybunalskim, Radomiu, Rybniuku, Tarnowie oraz Częstochowie.
Dzięki systemowi Microsoft Dynamics NAV cała międzynarodowa sieć kilkudziesięciu sklepów może być zarządzana z jednego miejsca. Kierownictwo ma w czasie rzeczywistym pełen podgląd wyników sprzedaży w każdym sklepie, w każdym kraju. Dzięki temu może podejmować decyzje logistyczne, wykorzystując zmienne trendy sprzedaży.
Na przykład pewne artykuły mogą mieć lepszą sprzedaż w danym kraju niż w innym. Możliwość eliminacji towarów wolno rotujących (tzw. półkowników) ma oczywiście szybki wpływ na zwrot z inwestycji. Zmniejsza się również nacisk na udzielanie rabatów i generowanie promocji, a to wpływa na marże.
Microsoft Dynamics NAV znacznie zwiększa możliwości optymalizacji sprzedaży, zapewniając m.in.:
- obsługę systemów lojalnościowych,
- obsługę rozmiarówki,
- obsługę gratisów itd.