Implementacja aplikacji FashionTab na platformę Android 4 oraz jej integracja z oprogramowaniem Comarch ERP Optima przyczyniły się do wzmocnienia pozycji firmy No Name sp. z o.o. (właściciela marki CottonClub) na rynku. Projekt został dofinansowany z Unii Europejskiej z działania 8.2 PO IG, a wdrożenie programu przeprowadziła firma Alpol z Krakowa – partner Comarch.
No Name sp. z o.o. zajmuje się produkcją eleganckiej odzieży dla kobiet. Tworzone kolekcje pochodzą z własnej wzorcowni i produkowane są całkowicie w Polsce. Po przeprowadzonej analizie działalności firma dostrzegła potrzeby w zakresie usprawnienia i zautomatyzowania procesów związanych z obsługą klienta. Automatyzacja miała wyeliminować pomyłki pracowników oraz skrócić czas składania zamówień. Dzięki temu, że firma posiadała już oprogramowanie Comarchu ERP Optima, pojawiła się możliwość poszerzenia działania programu o dodatkową kompatybilną aplikacją, która spełni założone cele firmy.
Aplikacja FashionTab umożliwia składanie zamówień odzieży damskiej przez klientów. Pobiera informacje o towarach (zdjęcia, opisy, ceny) oraz dane kontrahentów bezpośrednio z Comarch ERP Optima. Zamówienie automatycznie przesyłane jest na serwer, gdzie generowany jest odpowiedni dokument.
Dzięki wdrożeniu aplikacji firma No Name osiągnęła następujące korzyści:
- skrócenie o 3/4 czasu pracy potrzebnego na obsługę każdego zamówienia; pracownik nie musi wypełniać dodatkowych formularzy zamówienia ani sprawdzać danych kontrahenta, program wykonuje tę pracę za niego,
- zmniejszenie liczby pomyłek pracowników,
- dokonywanie zakupu ubrań przez klienta za pośrednictwem tabletu o każdym czasie, bez konieczności dostępu do komputera stacjonarnego,
- wygodna i intuicyjna obsługa aplikacji na ekranie dotykowym,
- podniesienie ogólnego wizerunku firmy w oczach klientów, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż produktów.