Webska Akademia dla producentów

Jak nie stracić na Euro 2008 i 2012? To temat pierwszego e-szkolenia z cyklu „Strategie liderów” organizowanego przez firmę Apriso. Patronat medialny sprawuje m.in. redakcja MSI Polska. Start online 20 marca.

Dlaczego szkolenia nawiązują do mistrzostw Europy? Przed niemieckim mundialem dwa lata temu na nic zdały się zapasy artykułów spożywczych. Producenci wprawdzie zaczęli je gromadzić kilka miesięcy wcześniej, ale w gorące lato popyt okazał się jeszcze większy. Wielu dostawców straciło szansę na dodatkowe zyski, bo nie potrafiło zwiększyć wydajności, nie tracąc przy tym kontroli nad jakością. Do dziś wielu producentów ma z tym problem.

– Dobre rozwiązania znajdziemy w Webskiej Akademii – mówią Tadeusz Dyduch i Łukasz Gawlik, menedżerowie Apriso, odpowiedzialni za wdrożenia rozwiązań m.in. w British American Tobacco, L’Oreal, Amcor i Saint Gobain Sekurit.

Mocną stroną Webskiej Akademii będzie nie tylko bogate doświadczenie ekspertów. Ważna będzie również formuła spotkania. Wszystko bowiem odbywa się w Internecie, w czasie rzeczywistym. Eksperci wyjaśniają trendy i rozwiązania na konkretnych przykładach, odpowiadając jednocześnie na zadawane na czacie pytania.

Taka formuła szkoleń staje się coraz bardziej popularna na Zachodzie. Amerykański rynek e-learningu wart był w 2000 r. 2,3 mld USD, dziś ponad 20 mld USD (źródło: IDC). Europejski rynek jest znacznie mniejszy, ale rośnie równie szybko. Podobnie dzieje się w Polsce, gdzie dostęp do Internetu ma już 12 milionów obywateli.