Umowa Asseco Business Solutions z Pago

Firma Pago sp. z o.o., sieć chłodni składowo-dystrybucyjnych z pełną obsługą logistyczną produktów mrożonych, podpisała umowę z Asseco Business Solutions SA na utrzymanie użytkowanych systemów IT klasy ERP. Kontrakt obejmuje świadczenie przez Asseco BS usług związanych z bieżąca obsługą rozwiązań Asseco Softlab ERP, które wspomagają zarządzanie logistyką, sprzedażą oraz finansami w Pago.

Pago oferuje pełen zakres usług związanych z obsługą łańcucha dostaw: od odbioru przez składowanie, konfekcjonowanie, przepakowywanie, etykietowanie, kompletację po transport i dostawę do końcowego odbiorcy. Aktualnie posiada 4 nowoczesne obiekty o łącznym potencjale składowania 113 tys. miejsc paletowych.

Umowa utrzymaniowa obejmuje usługi, takie jak subskrypcja nowych wersji i uaktualnień programów, wymiana nowych wersji, usuwanie awarii, doradztwo doświadczonych konsultantów oraz tzw. help desk, czyli dostęp do telefonicznej pomocy serwisowej.

– Ze względu na charakter produktów, które zarówno przewozimy, jak i przechowujemy, każdy najmniejszy przestój w działaniu może wiązać się z ogromnymi stratami. Stała opieka dostawcy kluczowych dla nas narzędzi pracy, jakimi są systemy informatyczne wspierające zarządzanie, daje nam więc poczucie bezpieczeństwa oraz stabilizacji – mówi Maciej Gościniak z Pago sp. z o.o.

System Asseco Softlab ERP od 2007 r. obsługuje w Pago wszystkie procesy biznesowe związane ze składowaniem oraz obsługą logistyczno-dystrybucyjną towarów. Aplikacja wspiera też zarządzanie w takich obszarach, jak sprzedaż, finanse i księgowość, kadry i płace, środki trwałe oraz B2B.