Responsys i Oracle Eloqua w chmurze Oracle Marketing Cloud

Firma Oracle sfinalizowała przejęcie Responsys, Inc., wiodącego na świecie dostawcy oprogramowania do zarządzania marketingiem w modelu B2C (Business to Customer) działającego w chmurze. Wartość transakcji to 27 USD za akcję, co przekłada się na ogólną kwotę ok. 1,5 mld USD.

Systemy Responsys są używane przez największe firmy dostarczające usługi B2C do połączenia marketingowych procesów odbywających się wszystkich kanałach kontaktów z klientami – takich jak e-mail, urządzenia przenośne czy platformy społecznościowe – na masową skalę.

Dołączenie oprogramowania Responsys rozszerzy zakres funkcjonalności systemów Oracle Customer Experience Cloud oraz Oracle Marketing Cloud, zajmujących się obsługą procesów sprzedażowych, usługowych, obsługą klienta, serwisów społecznościowych i marketingiem.

Połączenie oprogramowania Responsys i Oracle Eloqua w chmurze Oracle Marketing Cloud da szefom marketingu narzędzia do działania na jednej, wspólnej platformie, jednocześnie w modelu B2B i B2C, co przyniesie poprawę jakości obsługi klientów i ich satysfakcji, dzięki nowym możliwościom interakcji w ciągu całego cyklu kontaktów z nimi.

Transakcja będzie sfinalizowana w pierwszej połowie roku 2014, po spełnieniu wszystkich zwyczajowych warunków.