Sage Symfonia wprowadziła na polski rynek system CRM wykorzystywany przez ponad 2,8 mln użytkowników oraz ponad 43 tysiące firm i instytucji w 25 krajach. Oprogramowanie pod nazwą ACT! by Sage – po raz pierwszy w polskiej wersji językowej – jest jednym z elementów globalnej strategii CRM 2010, ogłoszonej przez Sage Group w marcu bieżącego roku.
– ACT! to doskonałe rozwiązanie, dobrze trafiające w potrzeby polskiego sektora MSP. Pozwala lepiej zarządzać zespołami handlowymi i kontaktami, sprzedawać więcej, a właścicielom firm i menedżerom umożliwia osiąganie lepszych wyników. Jest też gotowe do użycia tuż po instalacji! To program tak łatwy w obsłudze, że każdy, kto umie posługiwać się komputerem, będzie wiedział jak go używać – powiedziała Elwira Sokołowska, prezes zarządu Sage Symfonia.
ACT! zdobył zaufanie klientów między innymi przejrzystą formą prezentacji danych. Użytkownicy mają dostęp do informacji o szansach biznesowych na każdym etapie procesu sprzedaży, jak również szybki dostęp do 10 najbardziej rokujących transakcji. Analiza gromadzonych danych oraz prezentacja wyników i prognoz sprzedaży jest znacznie łatwiejsza dzięki automatycznie generowanym raportom i wykresom. Informacje gromadzone i przetwarzane przez system mogą być współdzielone przez inne popularne aplikacje biurowe, takie jak MS Office czy IBM Lotus, jak również udostępniane zdalnie i mobilnie dzięki współpracy z platformami Citrix, BlackBerry, Palm OS czy Windows Mobile.
Ogromną zaletą systemu ACT! jest wsparcie pracy grupowej. W systemie można tworzyć harmonogramy grupowe, zarządzać działaniami całego zespołu. Szefowie działów otrzymują narzędzia do kontroli efektywności poszczególnych członków zespołów i poziomu realizacji przydzielonych zadań oraz ustalania zróżnicowanych poziomów praw dostępu do danych i ich edytowania przez użytkowników.