Oracle umacnia obecność na polskim rynku MSP

Oracle umacnia obecność na polskim rynku MSP

W lutym 2006 r. firma Oracle Polska ogłosiła wiele nowych inicjatyw umacniających jej pozycję na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Najważniejszym elementem strategii jest znaczne rozszerzenie wsparcia dla aplikacji systemu JD Edwards EnterpriseOne (JDE), dla którego została przygotowana nowa oferta handlowa, przeznaczona szczególnie dla firm sektora MSP. Gościem specjalnym konferencji był Frederic Glenat, szef działu sprzedaży aplikacji biznesowych Oracle, regionu Europy Centralnej i Wschodniej.

Od lutego 2006 r. działa program JDE Upgrade Accelerator dla obecnych użytkowników aplikacji JDE. Wszyscy, którzy zdecydują się na dokonanie do końca 2006 r. migracji swojej instalacji do najnowszej spolszczonej wersji 8.11 SP1, dostaną upust w wysokości 50%.

Drugim elementem nowej oferty Oracle Polska jest wsparcie działu Oracle Financing, za pośrednictwem którego można dokonać zakupu rozłożonego na dogodne raty, z pierwszą płatnością odroczoną w czasie.

– Oracle przygotował ofertę dla przedsiębiorstw zwanych w krajach zachodnich SME (Small Medium Enterprise) – mówił Marcin Mazur, dyrektor sprzedaży aplikacji dla sektora MSP w Oracle Polska. – Naszym sztandarowym produktem dla tego sektora jest system JDE, oferowany przez Oracle od początku 2005 r., od połączenia z firmą PeopleSoft – poprzednim właścicielem tej marki.

Aplikacje JDE są już dobrze znane w Polsce, gdzie działa prawie 100 instalacji pakietu, głównie w firmach małej i średniej wielkości, w branży handlowej i produkcyjnej.

Frederic Glenat, szef działu sprzedaży aplikacji biznesowych Oracle regionu Europy Centralnej i Wschodniej