Oracle Service Cloud w nowej odsłonie

Obecnie co siódma sesja usługowa inicjowana przez klientów firmy Oracle pochodzi z urządzeń mobilnych – klienci mogą zamawiać usługi o dowolnej porze i w dowolnym miejscu, oczekują także natychmiastowej reakcji. W efekcie agenci potrzebują aplikacji mobilnych, które umożliwią im zwiększenie produktywności oraz przyspieszą reagowanie na żądania klientów.

Najnowsza wersja platformy Oracle Service Cloud oferuje nowe możliwości obsługi klientów, wykorzystując funkcje Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad. W jej skład wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App, zaprojektowana specjalnie dla agentów, specjalistów i kierowników mobilnych.

Udostępniona w maju 2013 r. wersja platformy Oracle Service Cloud zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal – umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia zapewniają korzystanie z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiejsze wyszukiwanie treści mobilnych oraz wzbogacanie opisów problemów o zdjęcia.

Oracle RightNow Mobile Agent App oferuje funkcje:

  • możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje (np. aktualizowane na bieżąco mapy i aplikacja FaceTime),
  • bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach,
  • buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią,
  • generowanie raportów na temat wydajności centrów kontaktowych oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka,
  • lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera i innym usprawnieniom.

Aplikacja dostępna jest w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, z możliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.