Mobile Touch od Asseco Business Solutions

Oferta rozwiązań mobilnych Asseco Business Solutions powiększyła się o nowy, innowacyjny system mobilny klasy SFA/CRM (Sales Force Automation/Customer Relationship Management), zaprojektowany z uwzględnieniem możliwości oferowanych przez nowoczesne technologie dotykowe.

Multiplatformowa aplikacja Mobile Touch przeznaczona jest do pracy na urządzeniach mobilnych – w tym na tabletach i smartfonach, działających w systemach operacyjnych iOS (Apple) oraz Android. Łączy funkcje sprzedażowe, CRM, prezentacyjne, zarządcze i kontrolne. Jest gotowy do integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi, takimi jak systemy klasy ERP, BI, systemy magazynowe.

– Mobile Touch to system nowej ery – ery post PC. Jest innowacyjny, elastyczny, bezpieczny, multimedialny, przyjazny w obsłudze. I co najważniejsze przeznaczony do pracy na najnowocześniejszych urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym – mówi Paweł Nowak dyrektor Działu Produkcji Systemów Mobilnych i CRM w Asseco Business Solutions SA – Program opiera się na nowych technologiach i multimedialności, posiada łatwy w wykorzystaniu, prosty w obsłudze, wielofunkcyjny oraz bardzo wydajny interfejs, którego obsługa jest intuicyjna. Opcja ekranu dotykowego znacznie ułatwia dostęp do aplikacji. Ponadto zakres funkcjonalny Mobile Touch odpowiada w pełni potrzebom klientów zarządzających terenowymi strukturami sprzedaży.

Dotykowy system Mobile Touch jest przeznaczony dla firm, które mają rozbudowane działy sprzedaży w terenie. Aplikacja zapewnia wygodny, szybki i bezpieczny dostęp do informacji z każdego miejsca i o każdej porze, poprawia efektywność pracy przedstawicieli handlowych oraz umożliwia kadrze menedżerskiej bieżący monitoring stanu wykonanych przez handlowców zadań.

System Mobile Touch zmienia rolę przedstawiciela terenowego – z osoby zbierającej zamówienia na tzw. sales developera, czyli pracownika odpowiedzialnego za kreowanie popytu i sprzedaży w sklepach, którymi się zajmuje. Umożliwia szybsze dotarcie do informacji, w tym materiałów multimedialnych, wspiera proces sprzedaży poprzez wizualną prezentację ofert promocyjnych czy standardów ekspozycyjnych. Zastosowane rozwiązania dotykowe (wykorzystane do obsługi interfejsu) ułatwiają pracę z systemem.

Rozwiązanie wspiera firmy z branży FMCG, farmaceutycznej oraz budowlanej, może także zostać zaimplementowane w przedsiębiorstwach działających w innych segmentach rynku.