Mniejsze koszty komunikacji

Komputronik Biznes, integrator zaawansowanych systemów IT, rozpoczął świadczenie usług internetowych, które umożliwiają bezpieczną komunikację i pracę grupową w firmach. Oferta skierowana jest do polskich przedsiębiorstw, które chcą ograniczyć koszty komunikacji oraz współdzielenia danych pomiędzy pracownikami. Zamiast inwestować w sprzęt, licencje i wdrożenie własnego systemu, mogą korzystać z niezbędnych aplikacji za pośrednictwem Internetu.

W ramach oferty Komputronik Biznes umożliwia zdalne korzystanie z aplikacji firmy Microsoft: Exchange Online, SharePoint Online, Office Communications i Live Meeting Online. Świadczy również usługi tworzenia kopii zapasowych w trybie online, zapewniając maksymalny poziom bezpieczeństwa i poufności danych.

Po wykupieniu abonamentu przedsiębiorcy otrzymują dostęp do rozwiązań, z których można korzystać tam, gdzie działa Internet. Według zapewnień integratora dostęp do usług wynosi 99,9%, czyli jest o wiele wyższy niż w standardowym środowisku instalowanym w siedzibie klienta. Pełną kontrolę nad używanymi aplikacjami zapewnia panel administracyjny, w którym określa się prawa dostępu i poziomy uprawnień dla każdego użytkownika.

Użytkownicy płacą wyłącznie za aplikacje, z których korzystają. Koszt zależy od wybranego zestawu usług i liczby użytkowników.

Program Exchange Online zapewnia komunikację z wykorzystaniem poczty, współdzielonych kalendarzy i zadań oraz dostęp do danych z telefonów komórkowych. Według użytkowników aplikacja oszczędza czas wykonywania zadań administracyjnych nawet o 50%.

SharePoint Online to prosty portal firmowy, który wspiera pracę grupową i wymianę informacji, automatyzując zatwierdzenia, oceny i archiwizację danych.

Dzięki wykorzystaniu Office Communications oraz Live Meeting Online pracownicy mogą błyskawicznie komunikować się ze sobą, także poprzez transmisje audio i wideo, oraz wymieniać dane i pliki za pośrednictwem sieci. (ej)