Mając na względzie obecny kryzys gospodarczy oraz powszechną skłonność do ograniczania wydatków, Comarch wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, uruchamiając specjalny serwis www.Redukcjakosztów.comarch.pl.
Strona zawiera wiele użytecznych informacji i porad, których zastosowanie pomoże zmniejszyć koszty związane z funkcjonowaniem firmy. W serwisie znajdują się wypowiedzi przedsiębiorców, którzy skorzystali z usług Outsourcingu IT, prezentacje rozwiązań, broszury i artykuły opublikowane w fachowej prasie.
– W ramach kampanii „Redukcja kosztów” specjaliści Comarch pokazują, jakie oszczędności i korzyści może osiągnąć firma, która korzysta z outsourcingu. Co ważne, Comarch uruchomił usługę „livechat”, dzięki której eksperci firmy służą pomocą, odpowiadając na pytania związane z tym obszarem – komentuje Adam Tymofiejewicz, kierownik Centrum Rozwoju Produktów i Usług Infrastruktury IT.
W pierwszej odsłonie kampanii zostało zaprezentowane rozwiązanie Comarch Contact Center. W drugiej przedstawiono zalety płynące z korzystania z usług Outsourcingu Zarządzania IT .
Comarch IT Management Outsourcing to usługa gwarantująca optymalne działanie całej infrastruktury IT jako jednego spójnego środowiska. Pozwala ona na modelowanie procesów informatycznych, ich doskonalenie, a także zarządzanie zgodnie z metodyką ITIL.