B2B dla Nestlé Nespresso

Empathy – Internet Software House wygrało międzynarodowy przetarg na stworzenie systemu B2B dla Nespresso, marki wchodzącej w skład Nestlé Group. Realizowana platforma internetowa ułatwi proces zarządzania obsługą zgłoszeń serwisowych.

Nespresso oferuje kawę najwyższej jakości oraz nowoczesne, stylowe ekspresy do kawy. Zapewnia też  zindywidualizowaną, bezpośrednią obsługę klienta z błyskawiczną reakcją na zgłoszenia serwisowe. Tworzony przez Empathy system B2B ułatwi koordynację procesów obejmujących m.in. odbiór maszyn, zarządzanie urządzeniami zastępczymi oraz niezbędną logistykę. System początkowo zostanie wdrożony w siedmiu krajach: Polsce, Austrii, Kanadzie, Czechach, Niemczech, Węgrzech i w USA.

Do tej pory dane dotyczące obsługi zgłoszeń serwisowych znajdowały się w systemie ERP Nespresso, ale nie mieli do nich dostępu partnerzy odpowiedzialni za serwisowanie maszyn oraz logistykę. Rozwiązanie tego problemu stanowi realizowany przez Empathy internetowy system B2B. Dzięki integracji z systemem ERP umożliwia on wymianę informacji między Nespresso a partnerami oraz stałe monitorowanie statusu każdego zgłoszenia.