Krakowska spółka Astor rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Złote równanie dla przemysłu”. – Kampania ma na celu ukazanie kluczowych wartości stanowiących o sile marki Astor, takich jak unikalny na rynku zakres oferty, profesjonalne wsparcie techniczne, wieloletnie doświadczenie oraz partnerskie relacje z klientami – mówi Wojciech Kmiecik, dyrektor marketingu i PR w firmie Astor.
Inspiracją dla kampanii stał się motyw równania z XII wieku, zwanego złotą formułą Fibonacciego. W wieku XXI oferta Astora ma być taką złotą formułą, złotym równaniem dla przemysłu.
Równanie Fibonacciego w obrazowy sposób zwraca uwagę na pięć kluczowych obszarów działalności Astora. Oferta firmy to suma wieloletniego doświadczenia firmy jako dystrybutora produktów z zakresu: informatyki, robotyki, automatyki i produktów najwyższej klasy, uzupełniona o profesjonalne wsparcie techniczne oraz partnerskie relacje z klientami.