Zintegrowany system obsługi klienta dla Enea SA

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi klienta dla Enea SA. W ramach kontraktu spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę IT w obszarze szeroko rozumianej obsługi klientów wszystkich grup taryfowych, rozliczania klientów oraz wsparcia procesów CRM.

Zadaniem Infovide-Matrix będzie dostarczenie kompleksowych funkcji niezbędnych do obsługi procesów sprzedaży, rozliczania odbiorców energii oraz obsługi klienta. Informatyczny System Obsługi Klientów w Enea SA obejmie zakresem:

  • system bilingowy oraz CRM – kluczowe komponenty wdrażanego rozwiązania
  • wewnętrzną platformę integracyjną
  • platformę raportową
  • platformę zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi (PRM)
  • platformę self-service dla klientów Enea SA
  • platformę Call Center

W ramach zawartej umowy Infovide-Matrix dostarczy również niezbędną do wdrożenia rozwiązania infrastrukturę sprzętową.

Oferowane narzędzia zapewnią spółce Enea SA rozwijanie oferty sprzedaży produktów i usług, szeroko rozumianych procesów zarządzania relacjami z klientem oraz zwiększą jej konkurencyjność na zderegulowanym rynku energii. Pozwoli to również na usprawnienie systemu rozliczania klientów z wszystkich grup taryfowych, a docelowo – wsparcia zarządzania zużyciem energii oraz sterowania popytem.

– Zaoferowane przez Infovide-Matrix rozwiązanie bazuje na naszym doświadczeniu w automatyzacji procesów obsługi klienta i procesów rozliczeniowych oraz światowej klasy technologii. Jesteśmy zdeterminowani, by wartości, za jakie nasza oferta została przez klienta doceniona, dostarczyć w realizowanym przez nas projekcie – powiedział Borys Stokalski, prezes Infovide-Matrix SA.