ITL Polska wprowadza do swojej oferty szkolenie vSphere 4: What’s New. Podczas kursu przedstawione zostaną elementy najnowszego systemu operacyjnego Vmware. Szkolenie przeznaczone jest dla architektów, administratorów systemowych oraz jednostek odpowiedzialnych za wdrażanie i zarządzanie VMware Infrastructure. Pierwszą sesję zaplanowano na 2 lipca br.
VMware wprowadził na polski rynek nowy system operacyjny VSphere4. Umożliwia on stosowanie wirtualizacji do przekształcania centrum przetwarzania danych w znacznie uproszczoną infrastrukturę „chmury obliczeniowej”. System pozwala również w bezpieczny sposób świadczyć elastyczne, niezawodne usługi informatyczne nowej generacji przy użyciu zasobów wewnętrznych i zewnętrznych.
Specjalnie dla partnerów Vmware, ITL Polska przygotowała szkolenie, które pozwoli im zapoznać się z nowymi elementami wersji VMware vCenter Server i ESX/ESXi oraz z zasadami dokonywania upgread’u. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: wprowadzenie do Next Generation VI, administrację infrastrukturą, konfigurację sieciową, zarządzanie zasobami, omówienie ulepszonych funkcjonalności VMware High Availability oraz przedstawienie VMware Fault Tolerance i vStorage API w celu odzyskiwania danych.
Celem szkolenia jest równiez edukacja w zakresie: korzystania z nowej architektury Pluggable Storage Architecture, oszczędzania energii z VMware Distributed Power Management oraz używania VMDirectPath w celu dedykowania fizycznego urządzenia PCI bezpośrednio dla maszyny wirtualnej.
Kursy vSphere 4: What’s New prowadzone będą w nowoczesnych salach dydaktycznych w Krakowie. Czas trwania każdego szkolenia wynosi 2 dni. Pierwszą sesję przewidziano na 2-3 lipca br. Kolejne terminy szkoleń to: 28-29 lipca, 30-31 lipca oraz 18-19 sierpnia.
Zastosowanie rozwiązania VMware vSphere w przedsiębiorstwach gwarantuje: konsolidację i stałą optymalizację serwerów, pamięci masowych oraz sprzętu sieciowego, a także uproszczenie obsługi informatycznej. Dzięki oprogramowaniu można również uzyskać niższe koszty i maksymalną efektywność działu informatycznego oraz zapewnić lepszą kontrolę nad systemem dzięki automatyzacji poziomów usług.