Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną: “Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza”

Po 19 latach obecności na rynku, Tekniska – firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem i przemysłową transmisją danych – odświeża swoją markę. Zmiana jest podyktowana wzmocnieniem segmentu usług w portfolio firmy, jak również chęcią wytyczania trendów w polskim przemyśle.

Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu. Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy – komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska.

Nowa identyfikacja wizualna firmy została przygotowana w duchu cyberpunkowymi obejmuje odświeżone logo, kolorystykę, ikonografię, fonty i szereg narzędzi marketingowych. Na potrzeby zmiany powstała również nowa strona internetowa.

Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym, zmiana dotyczy przede wszystkim komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. – Jako firma, przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zdarzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być.

Za przygotowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiedzialna jest firma Good Division. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej i strony internetowej zajęła się firma Challenge.


Tekniska Polska Sp. z o.o.