Serwis w terenie

Microsoft i Astea integrują pakiety ERP oraz do zarządzania serwisem

Dzięki umowie partnerskiej z firmą Astea International, dostawcą oprogramowania do zarządzania serwisem, Microsoft Business Solutions wzbogacił ofertę rozwiązań ERP.

Pakiet firmy Astea o nazwie Alliance zostanie zintegrowany z pakietami Microsoft Dynamics AX i GP ERP, dzięki czemu użytkownicy będą mogli korzystać z zestawu aplikacji typu CRM do obsługi serwisu w terenie. Alliance, przeznaczony dla firm sprzedających i serwisujących urządzenia przemysłowe, jest wyposażony w funkcje zarządzania kontraktami serwisowymi i umowami SLA oraz harmonogramowania pracy personelu serwisowego. Oprogramowanie Astea oparte jest na platformie Microsoft .NET.

 Średnie przedsiębiorstwa należą do grupy firm najczęściej wykorzystujących systemy ERP i zarządzania serwisem w ramach obsługi posprzedażnej 

Umowa między firmami oznacza dla użytkowników, że w sprawach serwisu i aktualizacji będą się kontaktować tylko z firmą Astea, a ich systemy ERP i zarządzania usługami bazują na jednolitej platformie.

– Serwisanci terenowi zajmują się zagadnieniami jakości – wyjaśnia dyrektor Astea, Zack Bergreen. – Informacja o wykryciu defektu urządzenia musi dotrzeć do jego producenta. Integracja zarządzania serwisem terenowym z systemem ERP usprawnia przepływ informacji między serwisantami a działem produkcji. Do tak zintegrowanego systemu można dodać oprogramowanie BI i jednocześnie eksplorować dane z terenu oraz z działu produkcji.