SAP HCM w Randstad

    Firma GAVDI Polska podpisała z Agencją Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Randstad umowę, której przedmiotem jest wsparcie, serwis i utrzymanie aplikacji SAP HCM. W ramach zawartego kontraktu zaoferuje usługi swojego Centrum Wsparcia Aplikacji.

    Należąca do światowego holdingu spółka Randstad – agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej – obsługuje ponad 1000 klientówkorporacyjnych i 420 pracowników. Dziennie oddelegowuje do swoich klientów średnio 10000 pracowników tymczasowych. Skomplikowany system rozliczania wynagrodzeń oraz wypełnianie deklaracji PIT pracowników – to zadanie dla zaawansowanego systemu HCM, nad którym musi czuwać zespół specjalistów.

    Randstad oferuje szeroką gamę usług i współpracuje z różnymi klientami. – Często potrzebujemy nietypowych rozwiązań dostosowanych do specyfiki konkretnego klienta – wyjaśnia Roma Głowacka, External Communication Manager, Randstad sp. z o.o. – I tu właśnie przydają się wiedza i doświadczenie pracowników firmy GAVDI. Dobrze znają funkcjonowanie systemu SAP HCM. Gdy tylko pojawiają się jakieś problemy z jego użytkowaniem, znajdują rozwiązania ułatwiające codzienną pracę.

    Dla firmy Randstad we współpracy z partnerami biznesowymi najważniejszy jest wysoki standard obsługi, a to zapewnia GAVDI Polska. Nie bez znaczenia jest również wiedza pracowników, ich kompetencje, umiejętność budowania nietypowych rozwiązań, kreatywność oraz pro-klienckie nastawienie.

    – Już prawie 20 firm zdecydowało się powierzyć GAVDI opiekę i odpowiedzialność za zaimplementowany system SAP HCM. To potwierdza nasze wysokie kompetencje i upewnia nas, że przyjęty model organizacyjny Centrum Wsparcia Aplikacji, zgodnie z którym jego konsultanci nie biorą udziału w projektach, tylko na stałe zajmują się obsługą serwisową, gwarantuje odpowiedni poziom usług i dostępność konsultantów – mówi Ireneusz Hołowacz, dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji w GAVDI Polska.

    Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI Polska oferuje trzy poziomy wsparcia, różniące się czasami reakcji, liczbą godzin pracy konsultanta w abonamencie i usługami dodatkowymi. Należą do nich – poza obsługą zgłoszeń i hot line – także pomoc w aktualizacji systemu, cykliczne warsztaty rozwojowe, audyty konfiguracji oraz bezpieczeństwa, testy masowe i utrzymanie systemu testowego. Gradacja poziomów usługowych ma charakter wstępny, chodzi bowiem o wypracowanie takiego modelu współpracy, który najlepiej zaspokaja potrzeby klienta.

    – Za jeden z największych atutów firmy GAVDI uważamy innowacyjność i kreatywność. Po sukcesie modułu eDeklaracje liczymy na zaprojektowanie również dla Randstad ciekawych produktów zwiększających naszą konkurencyjność – mówi Roma Głowacka.

    – Klienci serwisowi mogą zdefiniować parametry odpowiadające ich indywidualnym oczekiwaniom w zakresie usług serwisowych oraz utrzymaniowych. Klientom Centrum Wsparcia Aplikacji dostarczamy także dodatkowe usługi i produkty, jak GAVDI Replicator – autorskie narzędzie ułatwiające odtwarzanie przypadków testowych. Znacznym zainteresowaniem cieszą się również warsztaty rozwojowe przedstawiające nowe rozwiązania i możliwości systemu SAP HCM. To właśnie szeroki wachlarz usług powoduje, że oferowane przez GAVDI wsparcie aplikacji jest kompleksowe i w pełni odpowiada rosnącym potrzebom i wymaganiom rynku – tłumaczy Ireneusz Hołowacz.

    Z serwisu Centrum korzystają firmy różnej wielkości z wielu branż, m.in.: Bank BPH, Bank Zachodni WBK, Coca Cola, PKP Cargo, Uniqa, ENEA, General Motors. Do grona klientów CWA dołączyła ostatnio również Agora S.A.