Red Bull z Comarch SFA

Firmy Comarch i Red Bull sp. z o.o. podpisały umowę na wdrożenie i utrzymanie kompleksowej platformy biznesowej Comarch SFA Online Sales Support oraz Comarch SFA Online Distribution. Zintegrowany system będzie zapewniał regularne raportowanie informacji o stanach magazynowych i odsprzedaży do klientów detalicznych z zewnętrznej sieci dystrybutorów Red Bull.

Red Bull sp. z o.o. to polska firma będąca częścią austriackiego giganta produkującego napoje energetyczne. Siedziba główna Red Bulla znajduje się w Fuschl am See – niedaleko Salzburga w Austrii. Obecnie każdego roku w ponad 160 krajach sprzedaje się około 4 mld puszek Red Bulla. W Polsce Red Bull jest niekwestionowanym liderem wartościowym w kategorii napojów energetycznych.

– Od pewnego czasu poszukiwaliśmy na rynku narzędzi umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej, pozwalających na zdobycie informacji przekładających się na zwiększenie efektywności działania dla Red Bull, jak i dla naszych partnerów handlowych – mówi Wojciech Kosmalewski, dyrektor sprzedaży w Red Bull. – Wybór docelowego rozwiązania informatycznego gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu oraz o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy gruntowną analizą naszych potrzeb skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku. Wybrane rozwiązanie ma zwiększyć wyniki osiągane przez Red Bull i naszych partnerów handlowych.

Comarch SFA Online Distribution oraz Comarch SFA Online Sales Support to zintegrowana platforma umożliwiająca firmom współpracującym z zewnętrzną siecią dystrybucji komunikację i raportowanie danych z rynku. Raportowanie danych obejmuje stany magazynowe i odsprzedaż do detalu i odbywa się automatycznie. Warstwa raportowa udostępniona menedżerom sprzedaży dostępna jest przez stronę WWW i jest za każdym razem parametryzowana i konfigurowana na potrzeby konkretnego projektu.

– Rozpoczęcie współpracy z Red Bull w zakresie systemów Comarch SFA Online Sales Support oraz Comarch SFA Online Distribution jest dla obu podmiotów kontynuacją dotychczasowej dobrej współpracy, obejmującej wymianę dokumentów z sieciami handlowymi (Comarch EDI) – mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch. – Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu Comarch w zakresie realizacji projektów służących komunikacji i raportowaniu z tradycyjnego kanału sprzedaży, a także dzięki doświadczeniom międzynarodowym jesteśmy w stanie dostarczyć firmie Red Bull zakładany efekt biznesowy, połączony z zachowaniem międzynarodowych standardów jakości i bezpieczeństwa danych.