W marcu integrator Proximus S.A. zakończył wdrożenie systemu do zarządzania kontaktami z Klientami w PGE Łódzkim Zakładzie Energetycznym SA.
Aplikacja CRM oparta o technologie Microsoft WSS 3.0. będzie wspomagała proces pozyskiwania nowych Klientów obejmując wszystkie jej etapy tj. kontakt z Klientem, rejestrację danych potencjalnego Klienta w Bazie Klientów, budowanie historii kontaktów z Klientem, obsługę ofertowania Klientów (w różnych formach – mail, poczta, telefon, SMS, fax).
Ponadto, w przypadku akceptacji oferty przez Klienta rozwiązanie umożliwia nadzór i realizację poszczególnych kroków procesu zmiany sprzedawcy – od wysłania umowy do Klienta, skończywszy na pozytywnej weryfikacji umowy przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i rozpoczęciu sprzedaży energii. Warto dodać, iż wykonana aplikacja jest zintegrowana z innymi systemami służącymi do obsługi Klienta wykorzystywanymi przez PGE Łódzki Zakład Energetyczny SA.