The Lorenz Bahlsen Snack-World jest liderem na rynku słonych przekąsek w Polsce. Produkuje takie marki jak Crunchips, Peppies, X-Cut czy Saltletts oraz prowadzi dystrybucję (także poza granicami kraju) produktów m.in. Haribo, Lajkonik, Inka i Chupa Chups. Firma jest jednym ze światowych pionierów w wykorzystaniu systemów mobilnych – pracuje na palmtopach od ponad 10 lat.
Wybór Emigo, jako platformy fundamentalnej z punktu widzenia działalności sprzedażowej firmy (SFA), został poprzedzony blisko rocznym okresem badania rynku i przygotowań. Wdrożenie obejmuje ponad 300 pracowników terenowych LBSW, obsługujących wszystkie kanały sprzedaży.
Mobilne Emigo w LBSW pracuje głównie na terminalach rodziny Symbol MC9000, z wbudowanymi czytnikami kodów kreskowych, modułami GSM i specjalizowaną klawiaturą fizyczną. W trakcie prac wdrożeniowych wykonano wspólnie z firmą IDS Scheer integrację z systemem SAP, a także przeprowadzono wiele prac, dostosowujących aplikację do potrzeb firmy.
System dostarczony przez Sagra Technology wprowadza zaawansowaną obsługę śledzenia partii dystrybuowanych towarów oraz mechanizmy wspomagające przedstawicieli handlowych w codziennych działaniach (automatyczne naliczanie rabatów, podpowiedzi zamawianej ilości).