Microsoft: nowy dział Consumer Channels Group

Krzysztof Florczak objął stanowisko dyrektora działu Consumer Channels Group (CGG) w polskim oddziale Microsoft. Dział powstał w wyniku globalnej reorganizacji struktury firmy, podyktowanej rosnącym znaczeniem konsumenckiej części jej działalności biznesowej. CCG integruje kilka zespołów działających dotychczas w różnych działach i pionach firmy. Odpowiada za strategię oraz realizację sprzedaży urządzeń, oprogramowania i usług w segmencie konsumenckim.

Z Microsoft Krzysztof Florczak związany jest od ponad 7 lat. W tym czasie pełnił funkcję szefa zespołu Windows Client Business Group, następnie działu sprzedaży OEM, a ostatnio dyrektora działu sprzedaży SMS&P (Small & Medium Business Solutions and Partners). Wcześniej związany był z firmą California Computer SA, gdzie pracował przez blisko 12 lat, ostatnie 4 na stanowisku dyrektora generalnego. Jest absolwentem wydziału Inżynierii Procesowej i podyplomowego studium menedżerskiego Politechniki Łódzkiej.

Piotr Chrobot, który objął funkcję dyrektora działu SMS&P, dołączył do zespołu polskiego oddziału Microsoft na początku 2011 r. jako dyrektor Sektora Telekomunikacji i Mediów. Na tym stanowisku zajmował się m.in. rozwojem strategii sprzedaży w sektorze telekomunikacyjnym. Karierę zawodową na rynku IT Piotr Chrobot rozpoczynał w firmach Bull Polska oraz Lucent Technologies, na stanowiskach związanych ze sprzedażą. Przez wiele lat pracował również w firmie Cisco Systems, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży do sektorów Telco i Enterprise. Bezpośrednio przed dołączeniem do polskiego zespołu Microsoft przez 3 lata pełnił funkcję dyrektora generalnego w firmie Symantec. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Rennes we Francji.