Kinga Piecuch – nowy prezes zarządu SAP Polska

Stanowisko prezesa zarządu SAP Polska z początkiem 2014 r. objęła Kinga Piecuch. Do jej kluczowych zadań będzie należało umacnianie i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami oraz konsekwentne promowanie rozwiązań SAP wśród przedsiębiorstw poszukujących skutecznego wsparcia informatycznego wobec wyzwań rynkowych, przed którymi staje polska gospodarka.

– Klienci, którzy korzystają z naszych rozwiązań od wielu lat, wiedzą, że SAP jest rzetelnym i zaufanym partnerem, z którym wspólnie można i warto budować przyszłość przedsiębiorstwa – mówi Kinga Piecuch, prezes SAP Polska. – SAP to nie tylko niezwykle szeroka i sprawdzona oferta, ale przede wszystkim jednolity i spójny sposób adresowania konkretnych wyzwań biznesowych oraz zespół ludzi, zarówno pracowników SAP, jak i specjalistów z firm partnerskich, którzy mają na swoim koncie setki skutecznie zrealizowanych projektów.

Celem, który Kinga Piecuch stawia przed sobą i zespołem SAP, jest zapewnienie polskim klientom możliwości czerpania z szerokiego portfolio produktów i usług SAP w sposób najbardziej odpowiadający ich potrzebom.

– SAP przez lata był synonimem rozwiązań typu ERP. Dzisiaj SAP to także systemy transakcyjne dostosowane do konkretnych wymagań branżowych, platformy analityczne, rozwiązania oparte na technologii in-memory, dostępne z poziomu desktopów i urządzeń przenośnych, rozwiązania bazodanowe, platformy i aplikacje mobilne oraz usługi świadczone w modelu cloud computing. Polska gospodarka wraca na ścieżkę wzrostu. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązania mogą nie tylko stanowić jeden z czynników determinujących szybkość tego wzrostu, ale także zapewnić naszym klientom możliwość skutecznego konkurowania poza granicami naszego kraju – dodaje Kinga Piecuch.

Nowa prezes SAP Polska ma wyższe wykształcenie ekonomiczne i wieloletnie doświadczenie menedżerskie w branży IT. Przed objęciem kierownictwa SAP Polska Kinga Piecuch była przez 6 lat członkiem zarządu Xerox Polska, a od stycznia 2013 r. – prezesem zarządu tej firmy. Pracowała także w polskim oddziale IBM, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży do sektora MSP.

W karierze zawodowej odpowiadała m.in. za tworzenie i realizację strategii sprzedaży i marketingu, rozwój sieci partnerskich, rozwój nowych kanałów sprzedaży, a także za sprzedaż usług z zakresu ITO (Information Technology Outsourcing) i BPO (Business Process Outsourcing).