Polski oddział Deere & Company, działającego w ponad 130 krajach świata amerykańskiego producenta maszyn rolniczych, wdrożył system klasy BI – TARGIT.
System umożliwia menedżerom łatwą i szybką wielowymiarową analizę danych dotyczących m.in. wahań sprzedaży maszyn rolniczych, uzyskiwanych marż po uwzględnieniu wszystkich kosztów oraz analizę zapotrzebowania na części zamienne i usługi serwisowe. Raporty dostępne są przez Internet (po zalogowaniu do systemu), co daje możliwość dotarcia do stale aktualizowanych danych z dowolnego miejsca, np. podczas spotkań zarządu w centrali firmy czy u klienta. Kierownictwo ma niemal na bieżąco dostęp do informacji o marży uzyskiwanej na wszystkich sprzedanych maszynach (w euro i zł) oraz poziomie marży dla poszczególnych grup części zamiennych. Dotychczas wymagało to żmudnych obliczeń i mogło być kontrolowane raz w miesiącu.
Instalacja i konfiguracja systemu trwała zaledwie dwa tygodnie, za to na testowanie i korygowanie hurtowni danych poświęcono niemal 2 miesiące – dzięki temu firma ma pewność, że analizy bazują na prawidłowych, aktualnych danych. System dostarczyła i zaimplementowała gdyńska firma Solemis Group SA, jedyny przedstawiciel firmy TARGIT w Polsce.