ITCube CRM w wersji 8.3

Dostępna jest już najnowsza wersja pakietu ITCube CRM w wersji 8.3. System ITCube to sprawdzone na polskim rynku rozwiązań CRM narzędzie, umożliwiające uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z klientem oraz pozwalające na uporządkowanie informacji wewnątrz firmy. Ten elastyczny i łatwo konfigurowalny system skutecznie wspiera działania handlowe, marketingowe czy też serwisowe, poprawiając tym samym jakość i komfort codziennej pracy.

W najnowszej wersji systemu ITCube 8.3 dodano m.in.: 

Personalizacja korespondecji – moduł podstawowy został wzbogacony o możliwość zarządzania słownikiem odmian imion. Dzięki temu wysyłając do klienta list, email czy też korespondecję grupową mamy pewność, iż zostanie on potraktowany indywidualnie.  Klient na pewno doceni fakt posiadania kompleksowej wiedzy na temat jego potrzeb jak i dbałość o drobne szczegóły.

Pomoc wewnętrzna – w nowej wersji systemu zadbano o rozbudowę narzędzi tworzenia wewnętrznej bazy wiedzy (np. opis wewnętrznych procedur firmowych, spis rozwiązanych problemów w dziale serwisowym, itd.). Każdy z pracowników może więc nie tylko skorzystać z wcześniej opisanych rozwiązań ale i poszerzyć je o swoje osobiste doświadczenia. Dodatkowo możliwy jest podział bazy wiedzy na poszczególne grupy pracowników zainteresowanych konkretnymi tematami.

Grupowanie projektów –  nowa wersja systemu wprowadza możliwość definiowania powiązań pomiędzy projektami. Umożliwia to logiczne grupowanie projektów, pomiędzy którymi istnieje merytoryczne powiązanie (np. powiązanie procesu ofertowania z pózniejszą realizacją zamówienia). Gwarantuje to bardziej czytelny oraz przejrzysty opis rozbudowanych/długotrwałych procesów.

Ergonomia i usprawnienia funkcjonalne – nowa wersja to kolejny krok w kierunku poprawienia elastyczności, wygody i szybkości pracy. Z dużej liczby drobnych usprawnień warto wymienić choćby :

  – dostosowanie do współpracy z przeglądarką Internet Explorer 8.0 (między innymi lepsza jakość wydruków dokumenów handlowych),

  – wprowadzenie dodatkowych raportów analizujących zyskowność gwarancji,kontraktów oraz zleceń serwisowych,

  – możliwość definiowania niestandardowych pól na formularzu dokumentu plikowego,

  – obsługę kont pocztowych wymagających autoryzacji SSL,

  – dostosowanie integracji do najnowszych wersji systemów sprzedażowych (Symfonia, Wf-Mag, CDN Opt!ma, Subiekt GT).

www.itcube.pl