Firma I&B Consulting zakończyła realizację projektu upgrade’u systemu Microsoft Dynamics RMS (Retail Management System) z wersji 1.3 do nowszej – 2.0 dla swojego stałego klienta z branży dziewiarskiej – firmy Ferax Sp. z o.o.
Ferax Sp. z o.o. posiada rozbudowaną sieć salonów detalicznych, którą do końca ubiegłego roku zarządzała w oparciu o Microsoft Dynamics RMS w wersji 1.3. Sieć sklepów obejmuje obecnie 66 salonów sprzedaży, a w związku z prężnym rozwojem firma zakłada przekroczenie liczby 100 salonów do końca przyszłego roku. Tak dynamiczna ekspansja rynkowa wymaga stosowania odpowiednich narzędzi informatycznych, dlatego aby sprostać wzrastającym potrzebom biznesowym firmy, zdecydowano się na upgrade wykorzystywanego oprogramowania Microsoft Dynamics.
Funkcjonalności nowej wersji systemu pozwolą firmie na usprawnienie procesów biznesowych, znacznie uproszczą poszerzanie sieci o kolejne salony oraz zapewnią jeszcze lepszą kontrolę nad wszystkimi placówkami handlowymi.
– Cieszymy się z dalszej współpracy z naszym Klientem – mówi Zdzisława Drabent, Dyrektor Handlowy w I&B Consulting. – Naszym celem jest taka modernizacja dotychczasowego systemu, aby wszystkie procesy zachodzące w firmie przebiegały szybko, efektywnie i bezproblemowo, przekładając się na wzrost dochodowości firmy i satysfakcji ze strony Klienta – dodaje.
Przeprowadzający migrację do nowszej wersji systemu, eksperci I&B Consulting zakończyli projekt zgodnie z umową – na przełomie lutego i marca 2010 roku.