Firma Gordon z Bydgoszczy, dystrybutor części samochodowych, wdroży oferowany przez Asseco Business Solutions system informatyczny marki Safo klasy WMS do kompleksowego, nowoczesnego zarządzania magazynem. Zakończenie prac wdrożeniowych przewidziano na grudzień br.
Umowa pomiędzy Asseco Business Solutions a hurtownią motoryzacyjną Gordon przewiduje migrację z dotychczas używanego oprogramowania safo.biz do specjalistycznej wersji safo.mag, która umożliwia zarządzanie całą gospodarką magazynową.
– Zamiast papierowych dokumentów w magazynie pojawią się terminale radiowe – mówi Jacek Lisowski, dyrektor działu aplikacji safo.mag Asseco Business Solutions SA. – Dzięki temu wyraźnie wzrośnie efektywność pracy, głównie w zakresie przyjęć dostaw i wydawania asortymentu. Firma Gordon posiada obecnie 30 oddziałów na terenie całego kraju. Sprawne zarządzanie gospodarką magazynową jest dla niej bardzo ważne.
Zastosowanie systemu safo.mag zapewni także inne korzyści, m.in. całkowitą kontrolę nad zamówieniami i procesem przyjęć towarów, łatwy dostęp do szczegółowych informacji o stanie zagospodarowania magazynu, zmniejszenie liczby błędów w procesie wydawania, dokładniejszą identyfikację czasu pracy i pracownika wykonującego poszczególne zadania.