Platforma 3DEXPERIENCE umożliwia połączenie Projektowania, Rozwoju oraz Sourcingu Różnorodnych i Wyróżniających się Akcesoriów Modowych
Dassault Systèmes, 3DEXPERIENCE Company, światowy lider w dziedzinie oprogramowania projektowego 3D oraz rozwiązań 3D Digital Mock Up i oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), poinformowała, że Fossil Group, będąca światową firmą produkującą akcesoria lifestylowe, korzysta z “My Collection”, rozwiązania branżowego dla firm z sektora dóbr konsumpcyjnych i handlu detalicznego, pozwalającego na rozwijanie i zarządzanie cyklami życia różnorodnych i wyróżniających się produktów.
W szybko zmieniającym się przemyśle modowym firmy muszą wprowadzać nowe produkty i zapewniać nowe doznania zakupowe, aby odpowiadać na pojawiające się trendy i wzmacniać wizerunek marki. Firma Fossil Group, której licencjonowane markowe akcesoria sprzedawane są na całym świecie, starała się znaleźć wsparcie dla jej długofalowej koncepcji przyspieszenia rozwoju globalnej działalności biznesowej. W szczególności potrzebowała skalowalnego rozwiązania ułatwiającego rozwój kolekcji zegarków, biżuterii i torebek damskich, wspierającego kreatywność i innowacyjność, usprawniającego sourcing i zarządzanie łańcuchem dostaw oraz pozwalającego na wprowadzanie na rynek produktów odpowiadających na zapotrzebowanie klientów.
“My Collection” – rozwiązanie branżowe firmy Dassault Systèmes, oparte na platformie 3DEXPERIENCE, zapewnia firmie Fossil Group jednolite środowisko cyfrowe, które łączy wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowych, integruje skomplikowane łańcuchy dostaw oraz usprawnia widoczność, elastyczność i wsparcie decyzyjne odnośnie wielu kategorii produktów. Połączenie możliwości projektowych, rozwojowych i sourcingu wraz z jednym źródłem danych ułatwia współpracę w czasie rzeczywistym, usprawnia wydajność procesową i ponowne wykorzystywanie danych. Fossil Group może skoncentrować się na rozwijaniu nowych pomysłów, trendów i stylów, może lepiej koordynować zakupy materiałów w obrębie różnych kategorii produktów oraz przyspieszać czas wprowadzenia ich na rynek.
“Platforma 3DEXPERIENCE i nasze rozwiązania branżowe wspierają wysiłki Fossil Group w rozwoju działań biznesowych, jednocześnie wzmacniając wartość marki,” mówi Chris Colyer, wiceprezes, Sektor Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych i Przemysłu Detalicznego, Dassault Systèmes. „Świat wirtualny oferuje nieograniczone możliwości w dziedzinie innowacji jeżeli chodzi o modę: inspirację, tworzenie idei, planowanie, projektowanie, rozwój, sposoby sprzedaży, wizualne planowanie asortymentu i marketing produktu. Wiodące marki modowe mogą projektować, rozwijać i sprzedawać produkty, które będą cenione przez konsumentów, a jednocześnie mogą zwiększać efektywność i szybkość wprowadzania produktów na rynek.
Inicjatywa Fossil Group została uznana przez Apparel Magazine, który przyznał firmie nagrodę Top Innovator Awards 2017. Wyróżnienie jest przyznawane innowacyjnym organizacjom, które dokonały wdrożeń związanych z IT, wprowadziły innowacyjne produkty na rynek lub wyróżniły się strategią biznesową. Fossil Group została doceniona za ujednolicenie procesów biznesowych związanych z pracami rozwojowymi nad produktem poprzez jeden proces, jedno narzędzie, spójne podejście do usprawnienia współpracy pomiędzy zespołami zajmującymi się projektowaniem i pracami rozwojowymi nad produktem, a zakładami produkcyjnymi. Było to możliwe dzięki możliwościom nowej generacji, zapewniającym integrację pomiędzy Adobe Illustrator oraz „My Collection”, nad którego zdefiniowaniem Fossil Group blisko współpracowała z Dassault Systèmes.
Więcej informacji na temat branżowych rozwiązań Dassault Systèmes przeznaczonych dla sektora Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych, sektora modowego i detalicznego, jest dostępnych na stronie.
Źródło: Dassault Systèmes