Firma ConSol* wchodzi na polski rynek CRM

    Niemiecka firma ConSol* Consulting & Solutions, dostawca systemów klasy CRM, rozpoczęła działania sprzedażowe i rozbudowuje swój oddział w Polsce.

    W Niemczech i Europie Zachodniej firma ConSol* od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, partnerami handlowymi, działami wsparcia IT, call center, contact center, wspomagania działań sprzedażowych oraz wielu innych zastosowań.

    Dotychczasowe działania ConSol* na niemieckim rynku przyniosły firmie ponad 250 klientów, wśród których są m.in.: Audi AG, BMW AG, DaimlerCrysler, Kyocera, Siemens, Osram, Fujitsu Siemens, BASF, Lufthansa Systems Network GmbH, Oracle Deutschland, Robert Bosch, Sun Microsystems GmbH oraz wiele firm z sektora MSP.

    Wartość polskiego rynku CRM na rok 2007 szacowana jest na ok. 25 mln euro. Analitycy zgodnie przyznają, że „złote lata” mają właśnie nadejść, co powoduje duże ożywienie wśród dostawców rozwiązań CRM.

    Unikalną cechą i jednocześnie sercem oferowanego przez ConSol* systemu ConSol*CM jest silnik BPM-owy (tzw. workfl ow engine), który pozwala modelować w systemie dowolny, nawet najbardziej skomplikowany proces biznesowy, dzięki czemu tworzone rozwiązania są bardzo elastyczne (adaptive BPM). System ułatwia zarządzanie poziomami eskalacji zdarzeń, a przyjazny interfejs udostępnia wszystkie kontakty i zadania przewidziane dla pracownika przez zwykłą przeglądarkę internetową.

    www.consol.pl