Spółka Energa-Obrót zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w celu usprawnienia funkcjonalności kluczowych obszarów działalności.
Wdrożenie oprogramowania powierzono firmie Microplan. System ma umożliwić firmie gromadzenie aktualnych i szczegółowych danych o klientach oraz bieżącą ich analizę. Ponadto Dynamics CRM ma wspomagać i ułatwiać zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi, zarządzanie poprawnymi relacjami z obecnymi jak i potencjalnymi klientami, zarządzanie produktami, usługami, procesami handlowymi i kontraktami czy też wszystkimi obszarami sprzedaży, a także usprawniać proces ofertowania dzięki przepływowi pracy (workflow) do obsługi przetargów i zamówień publicznych.
Energa-Obrót to jedna z czterech dużych grup energetycznych należących do Grupa Energa, specjalizuje się w sprzedaży energii elektrycznej odbiorcom indywidualnym i biznesowym, a także obrotem energią na rynku hurtowym.