Emerson Network Power zamiast Liebert Hiross

Marka Liebert Hiross powstała w 1998 r. w następstwie przejęcia firmy Hiross przez grupę Liebert, stanowiącą część korporacji Emerson. Zadecydowano wtedy o połączeniu obu nazw.

Liebert to marka, która wyróżnia produkty Emerson Network Power w obszarze aplikacji klimatyzacyjnych oraz UPS-ów, natomiast marka Hiross, kojarzona z wiedzą ekspercką, jest synonimem przywództwa na rynku klimatyzacji precyzyjnej. Liebert Hiross komunikował do tej pory w spójny sposób zawartą w produktach obu linii gwarancję niezawodności i innowacji.

Decyzja o połączeniu rodzin produktów (UPS i HPAC) pod jedną marką Emersona ma na celu poprawę przejrzystości rynkowej. Posłuży też uzupełnieniu i zintegrowaniu platformy rozwiązań Emerson Network Power dedykowanych ochronie Business Continuity w ramach centrów danych, infrastruktury telekomunikacyjnej, rozbudowanych struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwach i systemów sieciowych.

Zmianie nazwy towarzyszy włączenie do struktur korporacji uprzednio odrębnej komórki obsługującej rynek włoski. Krok ten pozwoli na osiągnięcie maksymalnej synergii obu podmiotów i przyspieszy proces łączenia marek obejmujących produkty klimatyzacji precyzyjnej (HPAC) i UPS-ów (AC Power Systems).

W Polsce marka Hiross znana jest od lat 70., a Liebert Hiross od 2000 roku. Klienci postrzegają je jako gwarancję wysokiej jakości, niezawodności i kompatybilności z innymi rozwiązaniami z sektora systemów zasilania i klimatyzacji precyzyjnej.