Polski oddział OKI Printing Solutions od stycznia do września 2005 r. sprzedał 1880 kolorowych urządzeń drukujących – ponad dwukrotnie więcej niż w porównywalnym okresie 2004 r. (772 urządzenia). Firma zajmuje drugą pozycję na krajowym rynku sprzedaży kolorowych urządzeń drukujących. Natomiast, już kolejny rok z rzędu, OKI Printing Solutions zajmuje pierwsze miejsce na polskim rynku sprzedaży drukarek igłowych (54,3% udziału w rynku).
W 2005 r. największym odbiorcą urządzeń czarno-białych OKI Printing Solutions były firmy z sektora finansowo-bankowego. Natomiast kolorowe drukarki laserowe były najchętniej kupowane przez małe i średnie przedsiębiorstwa. W 2005 roku sprzedaż do tego sektora stanowiła aż 80% całości sprzedaży OKI Printing Solutions. Wbrew przewidywaniom pesymistów systematycznie wzrasta sprzedaż drukarek igłowych. Wiele instytucji drukujących duże ilości dokumentów w wielu kopiach, korzystając z dobrej koniunktury gospodarczej, decyduje się na odnowienie zasobów IT.
W maju 2005 r. firma OKI Data Corporation zmieniła nazwę na OKI Printing Solutions. Nowa nazwa odzwierciedla filozofię firmy, dla której priorytetem jest nie tylko produkowanie najwyższej klasy urządzeń drukujących dla biznesu, ale także dostarczanie przedsiębiorstwom elastycznych i łatwych w zastosowaniu rozwiązań, dzięki którym mogą one ekonomiczny sposób tworzyć własne materiały drukowane.
W 2005 r. odbyła się premiera ośmiu urządzeń drukujących. Starsze urządzenia zastąpiły nowe drukarki formatu A3 – C9600 i C9800 oraz A4 – modele C3200, C5250 oraz C5450. Nowością były C9800GA i C9800GA MFP – kolorowa drukarka i urządzenie wielofunkcyjne przeznaczone dla wyjątkowo wymagającej branży graficznej. Sporym sukcesem rynkowym okazała się premiera C3200n – wyposażonej w wyświetlacz LCD sieciowej drukarki przeznaczonej do pracy w niewielkich zespołach roboczych. W tryb Foto są wyposażone wszystkie nowe modele drukarek z serii C3000 i C5000. Premierę kolejnych nowych produktów OKI Printing Solutions zapowiedziała na drugą połowę 2006 roku.