Firma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami CRM (Customer Relationship Management), stworzyła centrum kompetencyjne Industry Solutions International. Zadaniem ISI jest wsparcie w zakresie CRM klientów z sektora przemysłowego, w szczególności z branży produkcyjnej, budowlanej oraz nowoczesnych technologii.
Nowe centrum kompetencyjne update to połączenie usług doradztwa, wdrożenia, obsługi oraz serwisu branżowego rozwiązania CRM update.seven. Jednoczenie odgrywa znaczącą rolę w procesie planowania rozwoju produktu oraz zarządzania i działań marketingowych update.
Specjaliści CRM będą wspierać ponad 300 klientów z branży, w tym takie firmy z sektora budowlanego, jak Danfoss, Hansgrohe, Knauf Insulation, Lafarge, Rockwool, Saint-Gobain Isover i Legrand, jak również producentów, m.in. Demag Cranes & Components, Kuhnke Automation, Liebherr, Reis Robotics czy Trumpf.
System update zapewni wsparcie dla działów marketingu, sprzedaży i serwisu charakterystycznych dla firm przemysłowych, szybszą integrację ze specyficzną dla tych przedsiębiorstw infrastrukturą IT oraz łatwiejsze dostosowanie systemu do indywidualnych wymagań klienta. Standardowa wersja rozwiązania CRM dla przemysłu zawiera wiele specyficznych procesów, takich jak ofertowanie w branży produkcyjnej czy zarządzanie projektami w budownictwie. Redukuje to znacznie potrzebę wprowadzania indywidualnych kastomizacji systemu. W ten sposób klienci będą krócej wdrażać projekty CRM oraz szybciej osiągać zwrot z inwestycji (ROI).
Tworząc ISI, update kontynuuje realizację strategii koncentracji na wybranych branżach i ich potrzebach CRM. Centrum kompetencyjne update „Life Science International” (LSI) wspiera już branże medyczną i farmaceutyczną, natomiast „Financial Services International” (FSI) obsługuje sektor finansowy.
W Polsce oddziałem update software AG jest firma update CRM sp. z o.o., powstała w wyniku przejęcia przez update software AG w 2005 r. Process4E SA – firmy konsultingowej, specjalizującej się w doradztwie w zakresie CRM, procesów biznesowych oraz Business Development i Management Consulting.