Dział Korporacyjnych Rozwiązań Mobilnych firmy Motorola zaprezentował CA50 – skaner bezprzewodowy z obsługą Voice over Internet Protocol (VoIP). Urządzenie przeznaczone m.in. dla personelu placówek handlowych i usługowych pomaga usprawnić obsługę klienta, ograniczyć koszty operacyjne oraz zwiększyć produktywność personelu.
Model CA50 wyposażony w lekką i trwałą konstrukcję oraz czytelny wyświetlacz zapewnia skanowanie kodów kreskowych i zarządzanie informacjami o towarach. Wbudowany w urządzenie protokół VoIP oferuje komunikację głosową w trybie telefonu komórkowego. Dzięki zgodności operacyjnej z niektórymi systemami telefonii (np. Avaya) CA50 może działać jako przedłużenie aparatu biurkowego, umożliwiając przekierowywanie połączeń przychodzących.
Urządzenia Motorola CA50 mogą zostać nabyte razem z programem serwisowym Service from the Start Advance Exchange. Ta wieloletnia umowa gwarantuje wymianę wadliwie działających urządzeń w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii oraz kompletne ubezpieczenie sprzętu bez dodatkowych opłat (obejmujące zarówno zwykłe zużycie, jak również przypadkowe uszkodzenie wewnętrznych i zewnętrznych komponentów).
Skaner Motorola CA50 oferowany przez dział sprzedaży Motoroli oraz wybranych partnerów biznesowych firmy będzie dostępny na całym świecie w pierwszym kwartale 2008 r.